Plánovanie dochádzky zamestnancov výroby je od dnes hračka

Je pre vás plánovanie personálnych kapacít nočnou morou? Máte množstvo pracovníkov vo  viaczmennej prevádzke? Trápite sa s rozložením pracovníkov do jednotlivých zmien? A keď do toho prídu ešte aj dovolenky, práceneschopnosť, OČR už Vám dochádzajú nápady ako to celé zvládnuť?

Automatizácia plánovania dochádzky vo výrobe

Máme pre vás riešenie. Pomocou našich skúseností a nástrojov vám zautomatizujeme plánovanie dochádzky vo výrobe na nasledujúce týždne. Jednoducho, rýchlo a prehľadne.

Čo potrebujem na plánovanie dochádzky vo výrobe?

Odpovieme príkladom reálneho riešenia pre nášho zákazníka:

Zákazník potreboval plánovať na týždennej báze 150 zamestnancov desiatich výrobných pracovísk na jednozmennú, dvojzmennú a trojzmennú prevádzku. Zabezpečiť náhrady pracovných síl v dôsledku plánu dovoleniek, lekárov či iných dôvodov. Plánovanie bolo komplikované a chcelo to veľa skúseností, trpezlivosti a hlavne veľa času. S pomocou nášho riešenia má zákazník štandardný plán dochádzky vo výrobe hotový za niekoľko sekúnd. Samozrejme na úplné dokončenie plánu sú potrebné jeho špecifické znalosti, ktoré sa vzťahujú na konkrétny týždeň a nedajú sa dať do algoritmu, ale hlavné rozplánovanie, ktoré trvalo hodiny času na týždennej báze, má dnes hotové za niekoľko minúť.

Aké je teda naše riešenie?

Hovoríte si, že zasa ďalšie investície peňazí a času na nový software, zaškolenie a používanie. Nie. Naše riešenie je postavené na obrovských možnostiach MS Office a zvlášť MS Excel. Využívame vaše dáta a tabuľky. Z vašich tabuliek spravíme aplikácie, ktoré budete môcť nastavovať priamo zo známeho prostredia MS Excel. Všetky parametre môžete plne konfigurovať podľa potreby a meniť.

Naše riešenia sú prekvapivé a dostupné.

Prečítajte si aj ďalšie zaujímavé články

Čo tak prejsť na automatické objednávanie stravných lístkov a gastrokreditov ?

Koľko času mesačne stratí vaša personalistka pri objednávaní stravných lístkov ? Objednávanie stravných lístkov je nočná mora mnohých personalistiek a je to zároveň úžasný zabijak času. Nášmu klientovi – výrobnej firme s 300 zamestnancami – sme urobili automatizáciu,...

Procesný portál – pomôcka v procesnom riadení firmy

Procesný portál Junity je platforma, ktorá pomáha malým a stredným firmám zlepšovať procesnú kultúru a procesné riadenie organizácie.

Diverzita a inklúzia v praxi

Predstavte si, že ako majiteľ spoločnosti práve obsadzujete dôležitú manažérsku stoličku. Hľadáte kľúčového hráča, ktorý do firmy prinesie know-how, angažovanosť a nadšenie. Do finále vám HR oddelenie posunie troch. Ženatého štyridsiatnika, tridsaťosemročnú mamu...

Rovné zaobchádzanie, diverzita a inklúzia vo firmách

Napriek rastúcej diverzite v slovenskej spoločnosti neustále počúvame o prejavoch intolerancie na pracovisku. Či sa už jedná o matky s deťmi, osoby so zdravotným znevýhodnením, či príslušníkov rôznych etnických skupín. ČO JE DIVERZITA NA PRACOVISKU?...

Berieme ohľad aj na jazykovú verziu Windows

Častokrát sa stáva, že aplikácia zobrazujúca štandardné informačné, výstražné alebo opytovacie dialógové okná, zobrazuje v tomto okne text v inom jazyku, ako je jazyk operačného systému. Nie vždy je totiž aplikácia k dispozícii v našom jazyku (resp. jazyku Windows,...

Ako urobiť kvalitný interný zamestnanecký prieskum?

Spolu s našim partnerom Plai.team, sme sa zamysleli nad tým ako postaviť kvalitný zamestnanecký prieskum. Neváhajte sa inšpirovať. Ste majiteľom malej alebo strednej firmy a máte problémy s vykonávaním účinných prieskumov spokojnosti zamestnancov? Máme bohaté...

CKV – systém riadenia pomocou firemných a osobných cieľov

Pomôžeme vám implementovať Systém zvyšovania výkonnosti firmy, osobnej zodpovednosti a zlepšovania komunikácie. Systém zvyšovania výkonnosti spoločnosti je postavený na metodike  Ciele - Komunikácia - Výsledky (CKV). Posilňuje vo firme kultúru osobnej zodpovednosti,...

Presné a pritom jednoduché evidovanie práce brigádnikov a výplat

Náš klient – malá s.r.o. s 2-3 zamestnancami si chcel zaviesť poriadok do evidencie práce brigádnikov a príležitostných robotníkov. Taktiež chcel zaviesť spoľahlivú a rýchlu evidenciu zarobených a vyplatených peňazí. RIEŠENIE PONÚKA: Prácu s údajmi priamo cez...

Diverzita a inklúzia ako jedna z firemných hodnôt

Tak, ako rýchlo sa mení svet okolo nás, je potrebné, aby aj vaša spoločnosť reagovala na tieto zmeny flexibilne a vytvorila tak bezpečné a rešpektujúce prostredie, ktoré prijíma ľudí takých, akí sú. Predpokladom tejto spoločenskej a kultúrnej akceptácie a rovného...

Jednoduché CRM

Obchodníci nášho zákazníka evidovali svoje obchodné prípady v jednoduchej Excel tabuľke. Na začiatku to stačilo, ale keď sa im obchod rozrástol, tak tabuľka sa stala neprehľadnou a dáta nekonzistentné. Okrem toho neposkytovala možnosť reportingu. Po týždni už zákazník...

Kontaktný formulár

Zdieľanie

Ak sa vám náš článok páči tak ho prosím zdieľajte.