Je pre vás plánovanie personálnych kapacít nočnou morou? Máte množstvo pracovníkov vo viaczmennej prevádzke? Trápite sa s rozložením pracovníkov do jednotlivých zmien? A keď do toho prídu ešte aj dovolenky, práceneschopnosť, OČR už Vám dochádzajú nápady ako to celé zvládnuť?
Automatizácia plánovania dochádzky vo výrobe
Máme pre vás riešenie. Pomocou našich skúseností a nástrojov vám zautomatizujeme plánovanie dochádzky vo výrobe na nasledujúce týždne. Jednoducho, rýchlo a prehľadne.
Čo potrebujem na plánovanie dochádzky vo výrobe?
Odpovieme príkladom reálneho riešenia pre nášho zákazníka:
Zákazník potreboval plánovať na týždennej báze 150 zamestnancov desiatich výrobných pracovísk na jednozmennú, dvojzmennú a trojzmennú prevádzku. Zabezpečiť náhrady pracovných síl v dôsledku plánu dovoleniek, lekárov či iných dôvodov. Plánovanie bolo komplikované a chcelo to veľa skúseností, trpezlivosti a hlavne veľa času. S pomocou nášho riešenia má zákazník štandardný plán dochádzky vo výrobe hotový za niekoľko sekúnd. Samozrejme na úplné dokončenie plánu sú potrebné jeho špecifické znalosti, ktoré sa vzťahujú na konkrétny týždeň a nedajú sa dať do algoritmu, ale hlavné rozplánovanie, ktoré trvalo hodiny času na týždennej báze, má dnes hotové za niekoľko minúť.
Aké je teda naše riešenie?
Hovoríte si, že zasa ďalšie investície peňazí a času na nový software, zaškolenie a používanie. Nie. Naše riešenie je postavené na obrovských možnostiach MS Office a zvlášť MS Excel. Využívame vaše dáta a tabuľky. Z vašich tabuliek spravíme aplikácie, ktoré budete môcť nastavovať priamo zo známeho prostredia MS Excel. Všetky parametre môžete plne konfigurovať podľa potreby a meniť.
Naše riešenia sú prekvapivé a dostupné.