Koľko času mesačne stratí vaša personalistka pri objednávaní stravných lístkov ? Objednávanie stravných lístkov je nočná mora mnohých personalistiek a je to zároveň úžasný zabijak času. Nášmu klientovi – výrobnej firme s 300 zamestnancami – sme urobili automatizáciu, s ktorou objednávanie trvá mesačne 1 hodinu času. Čo robí personalista zvyšok dňa? Pre personalistu vo výrobnej firme má každá získaná minúta má cenu zlata.
Náš klient s aplikáciou Objednávania gastrokreditov stihne v rámci jednej hodiny:
– Stiahnuť dochádzku zamestnancov a importovať ju do programu
– Automaticky vypočítať nároky na gastrokredity podľa histórie zamestnanca, dochádzky, počtu pracovných dní, dĺžky odpracovaných zmien, organizačného zaradenia atď
– Skontrolovať jednotlivé skupiny zamestnancov (nástupy, odchody, materské, dlhodobé PN…)
– Vygenerovať vnútrofiremnú objednávku na mzdové oddelenie pre zamestnancov, ktorí dostávajú príspevok priamo do výplaty
– Vygenerovať objednávku na dodávateľa gastrokreditu na gastrokarty
– Vypočítať zrážky zo mzdy zamestnancov s gastrokartami za predchádzajúce obdobie
– Vysporiadať končiacich zamestnancov
– Vygenerovať a zaslať vysporiadania na mzdové oddelenie na ďalšie spracovanie
Tak ako dlho to robí váš personalista a koľko času by mohol získať automatizáciou?
Objednávanie stravných lístkov a gastrokreditov môže byť výrazne automatizované a to všetko za dostupný čas. Naše podporné aplikácie sú šité na mieru zákazníka a vývoj väčšiny z nich vieme zmestiť do 50 vývojových hodín.