Čo tak prejsť na automatické objednávanie stravných lístkov a gastrokreditov ?

Koľko času mesačne stratí vaša personalistka pri objednávaní stravných lístkov ? Objednávanie stravných lístkov je nočná mora mnohých personalistiek a je to zároveň úžasný zabijak času. Nášmu klientovi – výrobnej firme s 300 zamestnancami – sme urobili automatizáciu, s ktorou objednávanie trvá mesačne 1 hodinu času. Čo robí personalista zvyšok dňa? Pre personalistu vo výrobnej firme má každá získaná minúta má cenu zlata.

Náš klient s aplikáciou Objednávania gastrokreditov stihne v rámci jednej hodiny:
– Stiahnuť dochádzku zamestnancov a importovať ju do programu
– Automaticky vypočítať nároky na gastrokredity podľa histórie zamestnanca, dochádzky, počtu pracovných dní, dĺžky odpracovaných zmien, organizačného zaradenia atď
– Skontrolovať jednotlivé skupiny zamestnancov (nástupy, odchody, materské, dlhodobé PN…)
– Vygenerovať vnútrofiremnú objednávku na mzdové oddelenie pre zamestnancov, ktorí dostávajú príspevok priamo do výplaty
– Vygenerovať objednávku na dodávateľa gastrokreditu na gastrokarty
– Vypočítať zrážky zo mzdy zamestnancov s gastrokartami za predchádzajúce obdobie
– Vysporiadať končiacich zamestnancov
– Vygenerovať a zaslať vysporiadania na mzdové oddelenie na ďalšie spracovanie

Tak ako dlho to robí váš personalista a koľko času by mohol získať automatizáciou?

Objednávanie stravných lístkov a gastrokreditov môže byť výrazne automatizované a to všetko za dostupný čas. Naše podporné aplikácie sú šité na mieru zákazníka a vývoj väčšiny z nich vieme zmestiť do 50 vývojových hodín.

Read also other interesting articles

Process portal - a tool in the process management of the company

Junity's Process Portal is a platform that helps small and medium-sized businesses improve their organization's process culture and process management.

Diverzita a inklúzia v praxi

Predstavte si, že ako majiteľ spoločnosti práve obsadzujete dôležitú manažérsku stoličku. Hľadáte kľúčového hráča, ktorý do firmy prinesie know-how, angažovanosť a nadšenie. Do finále vám HR oddelenie posunie troch. Ženatého štyridsiatnika, tridsaťosemročnú mamu...

Rovné zaobchádzanie, diverzita a inklúzia vo firmách

Napriek rastúcej diverzite v slovenskej spoločnosti neustále počúvame o prejavoch intolerancie na pracovisku. Či sa už jedná o matky s deťmi, osoby so zdravotným znevýhodnením, či príslušníkov rôznych etnických skupín. ČO JE DIVERZITA NA PRACOVISKU?...

Berieme ohľad aj na jazykovú verziu Windows

Častokrát sa stáva, že aplikácia zobrazujúca štandardné informačné, výstražné alebo opytovacie dialógové okná, zobrazuje v tomto okne text v inom jazyku, ako je jazyk operačného systému. Nie vždy je totiž aplikácia k dispozícii v našom jazyku (resp. jazyku Windows,...

Ako urobiť kvalitný interný zamestnanecký prieskum?

Spolu s našim partnerom Plai.team, sme sa zamysleli nad tým ako postaviť kvalitný zamestnanecký prieskum. Neváhajte sa inšpirovať. Ste majiteľom malej alebo strednej firmy a máte problémy s vykonávaním účinných prieskumov spokojnosti zamestnancov? Máme bohaté...

CKV - management system using corporate and personal goals

We will help you to implement the System of increasing company performance, personal responsibility and improving communication. The Performance Improvement System is based on the Goals - Communication - Results (CKV) methodology. It strengthens the company's culture of personal accountability,...

Presné a pritom jednoduché evidovanie práce brigádnikov a výplat

Náš klient – malá s.r.o. s 2-3 zamestnancami si chcel zaviesť poriadok do evidencie práce brigádnikov a príležitostných robotníkov. Taktiež chcel zaviesť spoľahlivú a rýchlu evidenciu zarobených a vyplatených peňazí. RIEŠENIE PONÚKA: Prácu s údajmi priamo cez...

Diverzita a inklúzia ako jedna z firemných hodnôt

Tak, ako rýchlo sa mení svet okolo nás, je potrebné, aby aj vaša spoločnosť reagovala na tieto zmeny flexibilne a vytvorila tak bezpečné a rešpektujúce prostredie, ktoré prijíma ľudí takých, akí sú. Predpokladom tejto spoločenskej a kultúrnej akceptácie a rovného...

Jednoduché CRM

Obchodníci nášho zákazníka evidovali svoje obchodné prípady v jednoduchej Excel tabuľke. Na začiatku to stačilo, ale keď sa im obchod rozrástol, tak tabuľka sa stala neprehľadnou a dáta nekonzistentné. Okrem toho neposkytovala možnosť reportingu. Po týždni už zákazník...

Môže Excel overiť užívateľa a nastaviť mu rôzne oprávnenia ?

Naši zákazníci chcú niekedy vstup do aplikácie chrániť overením užívateľa a nastavením jeho oprávnení. To všetko sa môže diať na pozadí aplikácie bez potreby manuálneho prihlasovania. Každý užívateľ tak môže mať nastavené iné oprávnenie : zobrazenie a skrytie...

Kontaktný formulár

en_GBEnglish

Zdieľanie

Ak sa vám náš článok páči tak ho prosím zdieľajte.