"Teší nás, keď vidíme, že vám zväčšujeme priestor na činnosti s pridanou hodnotou."
Automatizujeme procesy
- zanalyzujeme a posúdime proces
- navrhneme automatizáciu
- naprogramujeme aplikáciu
- implementujeme a zaškolíme
- poskytneme podporu a servis
Realizované projekty v automatizácii HR a manažérskych aplikácií
Automatizácia procesov personalistiky
Evidencia zamestnancov
Centrálna databáza zamestnancov, s prípadným prepojením na zdroj dát (mzdový systém apod). Slúži na základnú administratícu zamestnanca, prehľad o pripojených procesoch (lekárske prehliadky, úrazy, škodové udalosti, školenia... ) podľa výberu.
V prípade dokúpenia aj ďalších modulov nižšie, je databáza zdrojom dát pre tieto moduly a spolupracuje s nimi online.
Evidencia pracovných pozícií
Vďaka dátam o pracovných pozíciách získa personalista kontrolu a možnosť riadenia personálych procesov. Najmä sa jedná o procesy: povinné školenia a certifikácie, lekárske prehliadky, odmeňovanie, adaptácia, pracovné vybavenie a pomôcky a iné.
Ponúkame riešenie, ktoré slúži samostatne ako evidencia, ale zároveň aj ako zdroj dát pre všetky ostatné personálne aplikácie. Automatizuje a zrýchľuje procesy.
Evidencia administratívnych úkonov
V tejto evidencii bude mať vaša personalistka pokope celú personálnu agendu. Od nástupov, zmien až po výstupy zamestnancov alebo dohodárov. Môže slúžiť tiež na evidenciu škodových udalostí, lekárskych prehliadok, zrážok zo mzdy atď. Samozrejmosťou je automatické prepojenie na dáta hlavnej databázy a taktiež automatické napĺňanie dát do predvyplnených formulárov vo worde.
Toto je pomocník, ktorý každej personalistke ušetrí kopec času.
Evidencia rekruitmentu
Je váš personalista vyťažený výberom nových zamestnancov a prácnosťou spracovávania množstva osobných údajov?
Ponúkame jednoduchú aplikáciu, ktorá je optimalizovaná na rýchlu prácu s údajmi o uchádzačoch o zamestnanie. Jej súčasťou je automatické generovanie pozvánok kandidátom, odpovedí, poznámok z telefonického skríningu ale tiež mazanie údajov po určenej dobe v súlade s GDPR.
Evidencia rozvoja zamestnancov
Máte množstvo povinných opakovaných školení a certifikácií, pri ktorých je potrebné sledovať a strážiť termíny, často ich organizovať a spracovávať tak hodne informácií?
Pre personalistku je táto evidencia pomôckou najmä v tom, že výrazne automatizuje kontrolu termínov školení zamestnancov a pomáha pri organizácii napríklad generovaním emailov a notifikácií. Taktiež slúži na evidenciu a históriu všetkých školení, generovanie prezenčných listín apod.
Evidencia adaptácie zamestnancov
Aby firma znížila fluktuáciu, investuje a vylepšuje proces adaptácie. Vytvorili sme nástroj, s ktorým je riadenie procesu adaptácie hračka. Sleduje za vás činnosti, ktoré je potrebné po nástupe zamestnanca vykonať, generuje emaily a vypĺňa potrebné formuláre.
Už nemusíte pracne vypĺňať žiadosť na technické vybavenie zamestnanca, OOPP alebo úvodné školenia. Aplikácia to urobí za vás.
Riadenie dochádzky, bonusov, neprítomností a dovoleniek operátorov vo výrobe
Výrobný pracovníci sú často odmeňovaní podľa denného výkonu, majstri potrebujú rýchle kontaktné informácie, informácie o dovolenke a podobne. Presne na tento účel bola vytvorená evidencia dochádzky a bonusov operátorov vo výrobe. S prehľadnými zobrazeniami údajov o zamestnancovi, okamžitých výpočtoch dovolenky, generovaní prezenčných listín… je veľkou pomôckou pri riadení výroby.
Evidencia zamestnancov
Evidencia pracovných pozícií
Evidencia benefitov
Evidencia adaptácie
Evidencia rozvoja
Evidencia rekruitmentu
Evidencia škôd a úrazov
Riadenie gastrokreditov
Bezpečnostné incidenty a škodové udalosti
Riadenie bezpečnostných incidentov
Bezpečnostné incidenty sú strašiak pre každú výrobnú firmu. Omeškanie termínov hlásenia úrazov môže byť pre firmu kritická záležitosť.
Ponúkame riešenie, ktoré automatizuje proces, robí ho transparentným, nahrádza manuálne zapisovanie úrazov a jasne pomáha určiť zodpovednosti jednotlivých účastníkov celého procesu.
Riadenie škodových udalostí
Skvelý pomocník pre výrobné firmy na zníženie množstva škôd, zavedenie zodpovednosti a vrátenie financií do spoločnosti. Aplikácia zabezpečuje riadenie procesu škodových udalostí od nahlásenia, cez spracovanie, komunikáciu s poisťovňou a vysporiadanie škody so zamestnancom.
Evidencia dochádzky výrobných zamestnancov
Plánovanie dochádzky výroby (HRP)
Výrobný reporting
Hlásenie pracovných úrazov
Hlásenie škodových udalostí

Aplikácie kultúry spätnej väzby a os. cieľov
Často je pre firmu tento proces administratívne veľmi náročný a preto do neho nejde. My vám ponúkame hotové, alebo na mieru šité riešenie, pri ktorom sa nemusíte obávať vysokých vstupných nákladov.
Ponúkame komplexné služby vrátane aplikácií, ktoré nielen pomôžu firme zvyšovať výkonnosť, ale aj posilnia firemnú komunikáciu a kultúru spätnej väzby.
Systém riadenia výkonnosti
Máme pre vás nástroj, ktorý nielen pomôže firme zvyšovať výkonnosť zameraním na priority, ale aj posilní vnútrofiremnú komunikáciu a podporuje kultúru dávania spätnej väzby.
Metodika podľa OKR
Firemné ciele
Osobné ciele
Sebahodnotenie
Hodnotenie nadriadeným
Napojenie na odmeňovanie.
Aplikácie uľahčujúce riadenie zamestnancov
Manažérsky portál
Chcete umožniť vašim manažérom, aby všetky nástroje riadenia ľudí našli vždy na jednom mieste ?
V portáli manažér nájde: všetky osobné informácie o svojich zamestnancoch, žiadosti a schvaľovanie dochádzky, nadčasov, informácie o čerpaní dovolenky, formuláre mesačného odmeňovania a bonusov, informácie org. štruktúre, prístup na firemné dokumenty, manažment škodových udalostí a bezpečnostných incidentov….
Riadenie výkonnosti firmy
Hľadáte spôsob ako úspešne nasmerovať a motivovať zamestnancov na firemné ciele a firemné priority? Úspešne sme zaviedli systém riadenia výkonnosti, ktorý automatizuje a dostáva do online prostredia celý proces:
- od riadenia a vyhodnocovania firemných cieľov,
- cez nastavenie a vyhodnocovanie osobných cieľov,
- až po hodnotenie s nadriadeným a napojenie na osobný bonus vo výplate
Manažérsky portál
Riadenie nadčasov
Riadenie mimoriadnych odmien
Mesačné hodnotenie
Prehľad dovoleniek
Ďalšie projekty
Automatické prenosy údajov
Začneme tým, že urobíme analýzu a navrhneme automatizáciu.
Výsledovka z mesačnej účtovnej uzávierky
Preúčtovanie miezd do finančného reportu
Denný report výrobných zamestnancov
Zrýchlenie a automatizácia procesu
Trápi vás, koľko času strávia vaši zamestnanci pri zabezpečovaní jednoduchých procesov? Urobíme audit vášho procesu a navrhneme jeho automatizáciu.
Cestovný výkaz zamestnanca
Procesný katalóg
Prepojenie aplikácií a databáz
Komplexné riešenia personálneho manažmentu
Pre malé a niektoré stretdné firmy často nie je potrebný komplexný CRM systém a stačí im vylepšiť existujúci proces. Ponúkame skúsenosti:
- poznáme viacero dostupných CRM systémov a vieme odporučiť overené "krabicové" riešenie
- vytvorili sme niekoľko malých CRM systémov na mieru pre potreby zákazníka
Budete prekvapení najmä rýchlosťou a dostupnosťou riešenia.
Evidencia obchodných prípadov
Evidencia zákaziek
Malé CRM (Ja a moji zákazníci)
Plánovač výjazdov k zákazníkom
Manažérske reporty a formuláre
Priamo z vašich dát môžeme vytvoriť automatické reporty, ktoré budú zasielané a zobrazované podľa vašich potrieb.
Aby bola práca naozaj hladká, je nevyhnutné, aby sa dáta importovali automaticky do formulárov. Pripravíme všetky potrebné dokumenty a napojíme ich na automatický zdroj dát.
Ponúkame podporu pri tvorbe automatizovaných reportov a rôznych formulárov.
Vyškolíme a poskytneme podporu
Súčasťou dodávky riešenia je aj zaškolenie užívateľov a poskytnutie dokumentačnej podpory.
V prípade záujmu poskytujeme aj školenia na MS Office (Excel, Access, Hromadná korešpondencia, Makrá, Kontingenčné tabuľky, Power Query, VBE a VBA a iné)
Vyššia znalosť práce s excelom vám ušetrí množstvo firemných zdrojov
Ponúkame školenia priamo vo vašej firme, alebo online formou v týchto úrovniach:
- MS Excel začiatočník
- MS Excel pokročilý
- MS Excel expert
- MS Excel master
- MS Excel základy programovania VBA
- MS Word - Hromadná korešpondencia
Napíšte nám čo potrebujete a my vám zašleme cenovú ponuku ako aj presný obsah pripravených modulov. Následne spolu s vami pripravíme v rovnakej cene na mieru šité školenie.
Cena za hodinu školenia je 70€ bez DPH.

Audit a analýza
Na základe auditu pripravíme analýzu procesov a navrhneme ich optimalizáciu a automatizáciu.

Dizajn a vývoj
Vaše tabuľky zmeníme na aplikácie. Prepojíme ich na firemné systémy, odstránime chybovosť, pridáme reporty a automatické notifikácie.

Zaškolenie
K aplikáciám dodáme dokumentáciu a vyškolíme vašich zamestnancov. Realizujeme taktiež školenia mäkkých zručností.

Servis a podpora
Našim klientom poskytujeme online podporu a pomoc ako aj servisné a poradenské činnosti.